11.12.2010

11.12.2010 18:17

Člověk tu měsíc a něco není a ani neví čím začít :)

Určitě jste si všimli že začalo sněžit a k nám domů přišla doba kdy mám psa s koulama. Je to šílené asi ho budu muset zase pořádně ostříhat :)

Už jsme se přeštěhovala a je se mně Ostrožačka. Mám svůj vlastní pokoj v super barvách. Pro letošní zimu ho obývám ještě s Nesem, ale na jaro to má jasné :)

 

Nes si protrpěl zanět na nožce, ale velice rychle byl ok. Akorát jsme vynechali jeden trénink s Marťou, byli jsme jen na kukačku a já si zaběhla párkrát s Cassem.

Následně jsem si ujasnila své priority pro rok 2011 a z toho vyplynuli zastavované zony :D na lávce. Už pilně trénujeme a zatím se daří :) tak doufám že nám to vydrží :)

článeček z prvních slovenských závodů tu 

A ještě 11.12.2010 (dneska) jsme vyrazili k If do Hluku na procházku lesem kopečkama to neznáme s Elí :D psi se pořádně vyřádili žádná bitka což bylo překvapující, když šlo 5 namyšlených chlapců :D prostě super jednou za čas nějaký ten pád :D jak lidský tak psí, nebo proboření zrádným sněhem až pod led :D fotky od Elí tuu

No blíží se vánoce :( a já ještě furt nemám nakoupené dárky :D

Proběhla tu nějaká úpravička k zimě :)

Kalendář dostal pořádně zabrat a už je tam jen rok 2011 tuuu

a odkazy tuuuu

úspěchy tuuuuu

Momentálně jsem bez foťáku je v opravně, ale měli by ho v co nejbližší době vrátit !!!! 

Ahoj snad se tu ukážu častěji :D