12.2.2011

12.02.2011 11:35

 

No člověk tu dva měsíce nebyl :D

A vezmu to nějak ze začátku vánoční prázdniny se buď trénovalo nebo odpočívalo občas nějaká ta procházka. Queen si vyzkoušela běhat poprvé na sněhu, super pohled na ni. Na Štědrý den, když jsme se zvěřincem lítala po zahradě fotila vánoční fotky. Mi potvora malá zdrhla dírou v plotě k sůsedovi a zalezla do křoví. Super jít zvonit na souseda na Štědrý den, že mu po zahradě běhá můj králík. No nakonec se podařilo nějak lapit. Večer pod stromeček jsem dostala velký deštník na agi závody. Tak až příště někdo dorazí a bude nás hledat tak velký zelený deštník :D.

Prázdniny utíkali velice rychle a blížil se silvestr. Ten jsme strávila u Ivy i s Nesem, který byl ve slepě i s její smečkou.

No už to začalo zase škola a já nedělala nic jiného než doháněla známky na poslední chvíli. Naštěstí volnější dny vyplňovali tréninky ve Veselá na cvičáku v podání silné čtverky. S If a Terkou jsme si udělali výlet do Mikulova na trénink k Marti Konečné a vyzkoušeli terén na závody :). Další týden plný učení a uzavírání známek a přišel zase víkend ( já ty víkendy tak zbožňuji ) zase sobotní cvičák. Příště když pojedu k El na noc s tým, že večer si zajdeme na ples a odpoledne na cvičák tak do toho nejdu tolik hader na dva dny člověk táhne prostě hrůza a kolik botů jsem měla :D. Ráno po plese jsme měli nutkání jít na cvičák, ale rozmysleli jsme si to! :D Čas letí a je tu konec ledna mě čekala první lekce taneční a ke své pravidelné ztrátě na parkuru jsem přidala ztrátu na parketu prostě super :D. No měla jsem toho málo tak jsem chytla jakousi virózu a měla jsem dva dny se dat do kupy a přišli první závody pro rok 2011 a jeden velký error víc zde.

Další týden v tahu a nový je tu. Vysvědčení juj :D. A zase testy všichni učitelé chtěli napsat písemky před jarními prázdninami no a všichni na nás tlačí, že nám budou uzavírat známky ke konci dubna, protože celý květen se neučím a budu na praxi :). No je to dobrý teror = error:D. No zase víkend prozměnu prodloužený s pololetníma prázdninami.

Ve čtvrtek večer dojela Iva a dovezla mi její zlatíčko na noc a páteční prázdniny na vylétání a po trénování na výstavu i Nes se náramně vyřádil.

Já s čistým svědomím, že aspoň bude spát vrátila Casse a sbalila věci a odjela na prázdniny k Elis víc zde.

No a je tu poslední týden mého dosavadního života zase učení rýsování bylo to zabijácké. Venku bylo tak nádherně a já se dostala ven jen vždy na chvilku po škole, aby se Nes vylítal a já se mohla v klidu učit a rýsovat výkres :( no hlavní je že to mám vše za sebou a můžu si užívat jarních prázdnin počasí je zatím solidní a doufám, že to vydrží co nejdéle :).

No celkově jsem protřídila kalendář akcí zde no nepojdu na kvalifikace na EOJ, ale svět se nezboří. No Nes je poslední dobou jakýsi vyjukaný a nechce se mu moc běhat. No uvidím jak teď o jarních prázdninách odběhne na tréninku s Marťou a asi mu dám od trénování dočasnou pauzu. Sice budu mýt apsťák, ale doufám, že mě If pučí Casse a to by mělo moji hyperaktivitu zkrotit :D. Dopsala jsem i úspěchy zde a spočítala jak Nesquik na tom byl loni 22 dní z roku strávil na závodech. A každý druhý závodní den měl nějaký úspěch no šikovný kluk :D :D :D :D :D :D :D No a tady je nějaký souhrn trénování i s videi zde