20.6.2010

20.06.2010 11:50

Včerejšek byl super den jako každý jiný se psy a známíma tvařema.

Rozhodla jsem se, že článek psat nebudu a jen to mírně shrnu Nes mi tam dělal jenom radost sice se bál kvanta lidí, ale jinak byl v super náladě. Pozování s Gasem a výhrama se mu taky líbylo :) Dom jsem mířila s myšlenkou, že si sednu a ani se nehnu.přišlo jedno překvapení sestřenka se psem a rozhodli jsme se, že vezmeme psy, tunel a skočku a pujdeme Majdu učit agility. Mě to nedalo a samozřejmě jsme musela taky si zaběhnou a na rovince skočka tunel nebo tunel skočka se náramě trénovala rychlost. Nes mě nesmírně překvapil první rozběh a nemiohla jsme si stěžovat rychlost uplně božská. Tak rychle neběhal dlouho!!! dali jsme si to ještě párkrát a dala jsem mu pohov. A šla si zaběhat Majda šlo jí to výborně. Spokojenost an obou stranách.

Když si vezmu páteční dopolední trénink tak se mi velice líbylo jak jsme si zaběhali običejné sekvence, ale rychle a přesně :)

Úterní trénink byl šílený chaos hledělo na nás mega lidí všecí ,,jé co to je" ,,ten pes je šikovný" .... atd. v pátek když to bylo dopoledne tak to bylo lepší, ale v sobotu navečer to bylo podobné jak úterý! 

No jinak musela jsem zmenšit kalendář akcí a omezit své závody. Jinak naposledy jsem byla na závodech v Přerově a a teď nás čekají až táborové závody :( měsíc jen na tréninkoch neuškodí nám to, ale už se mega teším :D