31.7.2010

31.07.2010 20:06

Nový článek z EO Zde

Jinak pravidelně aktualizuju startovku tu

Upravila jsem stránečky :) což vidíte :)

No když se podíváte do kalendáře akcí tak máme na srpen odpočinek od závodů a intenzivek. Až tedy na jednu intenzivku, která je pro zvané tak komu došli tyhle propozice tak může přijet. Ale nenechám vás zbytek bez pohledu na tak dokonalí pohled co vytvořila Elí. :D Tak se pořádně zasmějte.

Jinak měsíc srpen je ve znamení odpočinku a trénování u nás na cvičáku. Nevím co mě to poadlo, ale v září mě čekají jedny oficiálky a MČR Mládeže, kde mě na obojních akcích čeká Lenka Pánková, která má pěkně zapeklité parkury. Moje rozhodnutí je, že během tohohle měsíce budu běhat sekvence z parkurů od Lenky Pánkové. Ale ještě nějaký trénink máte tu na fotkách, tu a ještě tu ( což jsou fotky od Elí ).

P.S. Na video z Hodonínského machra je nový odkaz kde už to jde tak tu 

Nes & GAs muciky muciky :D

Nes v postoji alá junior handling

Oba naráz :)