agility trénink 18.7.2010

18.07.2010 19:49

Ráno jsme se oddaně vyhrabala z vyhřátého pelíšku a marně jsem doufala že prší a nikam nejdu, ale nikde ani kapka jen příjemné mraky to mě šíleně probralo a rychle se spakovalo a šlo se. Já nebyla jediná komu se moc nechtělo na Nesovi se to probralo po cestě stávkoval. Ale když jsem došla na cvičák postavila jsem jen lehkou sekvenci ze dvou tunelů protože měla dojít sestřenka s malou Majdou na začátky agility:) Nakonec nedošla ale když už to bylo postavené tak že to skusím z Nesem to byla paráda on se tak probral a po chvilce v botaskách jsem šla do kopaček a běhalo se super rychlé vysílačky do tunelu. Nakonec už tak lehné sekvenci jsem přihodila dvě skočky a slaom a běhalo se dál Nes mě dělal jen radosta až na jeden mrtví bod v náběhu do slalomu nebyl schopný vběhnou do lalomu fur míjel první skočku když už se to cca na 10 pokus povedlo tak jsem toho nechala a šlo se po krátkém odpočinku na lávku kde mě ten pes totálně sral zony byli šílené a to nevým co to mělo byt první se povedla a pak už to nešlo :D třeba = samozřejmě příště, ale stým budu muset něco udělat.