Agility trénink Kyjov 3.8.2010, Trénink Veselí n. Mor. 5.8.2010

06.08.2010 15:11

Kyjov

Akce, kterou jsme plánovali celé prázdiny a slovo, že jedeme zaznělo den před tým :D No co už, ale také akce jsou nejlepší :) No vidali jsme se po 3. měsících valkem což mě mírně děsí, ale co už. No a taky to tak vypadalo jak jsou naše prdýlky rozmlsané vozit se ustavičně autem a ne jen naše ale i Nese. Když si zpomenu jak se vždy těšil na nádraží a na estu valkem, tak teď to byla zastávka u každého auta ,,Tady do toho už míníš sednou, že jo?" A takový pohled mě doprovázel až k nádraží :) No Elis se svím obvyklím zpožděním a dráhy taky a hurá do valku :D Na cvičák v Kyjově jsem dorazili brzy, ale aspon jsme okoukli místní začátečníky a taky se dobře pobavili. Samozřejmě přišla moje osudová chvíle stavění mého parkuru, který se vymýšlel cestou tam ve valku :D No z mého pohledu to nebyla taká hrůza běhat se to dalo a nikdo si nestěžoval :D Nes měl errory na zóně, ale nějak mě nebralo to řešit :D (No řešení je níže v tréninku z Veselí :D) Jinak nakonec se mu už vůbec nechtělo. No cesta dom jak jinak než luxus cesty dom jsou vždy to nejlepší :D Jak ve valku tak i ve Veselí. No, ale o zpomínku z Veselá se musím podělit šli jsme takovou míň osvětlenou ulicou ( Do Veselí jsme dojeli až za tmy) a já se slovy ,,Bububu" a  ,,Bubák" jsme děsila psy, kteří se táhli tmou před náma no, ale samozřejmě nerágovali, když jsme na ně mluvila klidným hlasem a s ustavičným opakováním si i zvykli. Já nesmím byt samozřejmě taký, kretén v jeden moment jsme se zohla a ,,Bafla" což je velice potěšilo :D V ten moment jsme měli dva zaprclé psy za sebou a samozřejmě jsme byli rádi že mají na sobě postroje, protože by už jsme byli bez psů :D 

Video

 

Veselí nad Moravou

No jen jen de o naše zony na lávce, které jsou v katastrofálním stavu, kolikrát už jsme se snazila něco s ními udělat. No trénovala jsem sbíhačky podle Trkmanky což ej bez jakýchkolik pomůcek. Což jsme každý trénink opakovala, aby to bylo dokonalé, jenže vždy ta zona byla, ale pěkně hnusná vesměs jen zadní nohy někde uvrchu což se mi vůbec nelíbylo. No a po prvím rozběhu včera na tréninku jsem si pěkně zničila kotník, ale běhala jsem dál :D No, ale zona byla furt hnusná, tak jsme se ze srandy rohodla, že tam dám regulátor co to s tým psem udělá. No dala jsem ho na místo, kde se odráží a letí až na zem, tak jsme čekala daleký skok bez zony, ale ouha on tam byl nádherný krok přesně uprostřed zony což mě potěšilo. Tak jsem si to dali párkrát a ono to funguje tak budeme pokračovat.

Tenhle trénink jsem si postavila sekvenci od Lenky Pánkové šlomuto tak budeme pokračovat :)

 

Jiné tréninky ve Veselá

V neděli 1.8. jsem si an cvičáku postavila svůj parkurek a běhalo se až na mě po druhé sekvenci mě pes hodil maroda a měla jsem smůlu. Půjčila jsem si Cassidiho a než jsme se dostala ke konci tak mě i položil na zem :D