Duo Cacib 5.-6.2.2011

11.02.2011 22:26

V páteční podvečer jsem se se slovy ,,vždyť patří do rodiny“ nastěhovala k Elis. Prvně jsme nějakou tu hodinku strávily nad domácími úkoly a učením.  Následně v procházení šatníků a hledání vhodné hadry na sebe. Což byla asi další hodinka v tahu na chystaly se věci a šlo se do hajan. Ráno šílený zvuk budíku nás hnal na nohy. Nachystat se nasnídat El zaběhla pro psa a mohlo se vyjet. Vezl nás její ochotný tatíček :D. S dvěma mezi zastávkami po Veselí jsme vyjeli směr Brno. Cestou necestou smrtelnou rychlostí po dálnici jsme se dostali do Brna a šup už jsme stáli v koloně na výstaviště. No vždy všechny cestou do Brna na výstaviště autem s El tatíčkem nějak dosrali a dneska jsme nechtěli dodržet tradici. No vjeli jsme si to do vedlejšího pruhu a úplně na začátku jsme se vesrali dopředu :). No pak už to moc rychle nejelo ale minimálně 15 minut jsme si ušetřili :) Vznikali pěkné fotečky zaplněného parkoviště. A my se časem taky přidali mezi ty auta na parkovišti. Další zážitek je s hledáním kruhu 28 bylo pěkně na začátku, ale naše 29 v okruhu půlky haly nikde nebylo no šlo se hledat na druhý konec haly a našli :) bylo dlouhé čekání, než se El dostane do kruhu.

Usoudili jsme, že projít si stánky není na škodu nic zajímavého pro naše peněženky jsme nenašli :D. No bylo rozumnější jít do předkola JH dřív než si El odvystavuje. Gaspar šel nádherně, stál pěkně a já odpověděla rozhodčí na její tři otázky 1. Co to je za plemeno? 2. Do které FCI skupiny patří? 3. Kolik má dospělý pes zubů? Na všechny 3 jsem byla poctivě připravena, před vstupem do kruhu jsme s děvčatama vedly debatu na téma zuby, abychom měli odpověď do JH :D. Gaspíček mi udělal radost předvedli jsme pěkné písmeno L a byli jsme poslání do semifinále, které probíhalo ve dvě hodiny.

U El do kruhu to vypadalo furt na dlouho a čím dál nebezpečněji se blížila druhá hodina. A tím víc nám bylo jasné, že se to bude krýt. Přece se muselo něco posrat!!!!!!

Mile, ale pro nás hodně nečekaně se vedla nás zjevili naše drahé polovičky Iva a Makča + každá vzala jednoho svého psa. Přišla moje chvíle jít do JH a El už se taky pomalu chystala tak já zaběhla za jednou opodál postávající paní s Chesapeake bay retriever vzala psa a utíkala do JH, který byl samozřejmě v protilehlém rohu haly. Vběhla do kruhu a seznamovala se psem :D. Stál pěkně dokud jsme se nedostali před rozhodčí to se vněm probudilo kde mám paničku a bylo postoj žádný, figura T taky nic a s potřesením rukou jsme utíkala zpět, abych viděla Elis jak vystavuje, šla akorát do kruhu.

S poděkováním jsem vrátila ukradeného psa a vrhla se do focení tollerů. Odpolední řidič byl ten samý co ranní a jelo se ,,domů“. Viděli jsme škaredou havárku ,,poláků“ v poli. I cestu domů se aspoň v autě nic nesralo. U El jsme popřehazovali věci. A šlo se uvelebit do postele a koukat na film a ráno………

……. Vše od začátku jen jsme čekali na Ivu a její Žofinku, která nám dělala pro neděli kočár. Vyjeli jsme dříve, i když If měla malinké zanedbatelné zpoždění CHVÁLÍM!!!!!!!!!!!!!!!!  Brno u výstaviště bylo volné dalo se blíže zaparkovat a šup do haly zakempily jsme se u tollerů. S Elis jsme si dali duel u ní v kruhu ona a pan zrzavej a já a pan blue-merle. Samozřejmě podstatná věc zašli jsme s Ivou vybrat výstavní vodítko u čeho mě nechala volnou ruku a já vybírala ona si koupila boudičku a ještě jsme stihli pohledat kruh bocek a vyzvednout si číslo. Před Cassem šlo jen 17 psů což jsem doufala, že pude rychle. Než jsme se dostala k vystavování obléct, učesat, vzít psa učesat jeho :D. Asi po hodině čekání šel i Cas do kruhu měl pět soupeřů, samozřejmě jsem ho vystavovala já nenechala bych si ujít jeho první vystavování :).

Stál pěkně snažil se mírně mi přešel při trojúhelníku do cvalu, ale rychle jsme se srovnali a pohoda :D

Rozhodčí měl těžké rozhodování výborou dal 3 výstavním Bockám co s námi byli v kruhu a zůstali mu tam 3 pracovní typy, kterým dal VD takže i my a velké rozhodování koho dat na 4 zbývající místo a samozřejmě jsme šli my díky mému úžasnému vystavování :D :D :D :D :D.

No zmizli jsme zpět k El do haly kde bylo ještě daleko do vystavování Gase tak se šlo zase prvně na JH s Cassem. Hošánek se zamiloval do madam černé a byla s ním šílená spolupráce :D. Od rozhodčí jsem dostala další záludné otázky. Ukázat figuru T ve zlomovém bodě mě málem ztrhla na zem jen, aby se za svojí vyvolenou dostal stát se mu nechtělo. A paní rozhodčí usoudila, že se ještě potřebujeme sžít a do semifinále nás neposlala :( řekla bych třeba příště, ale příště už nebude leze mi na 18 a do svých narozenin už na výstavu nejedu asi :). El si od vystavovala a vydali jsme se na cestu domů. Ve Veselá si vzala bágl a If mě hodila domů za Nesem, po kterém se mi šíleně stýskalo.  

FOTO Od El