Intenzivka s LD ve Veselá 16.-17.10.2010

26.10.2010 18:17

Další víkend, který měl být naplněn tréninkem s Luckou Dostálovou prostě dokonalost sama.

Pátek se mi totálně posral a nálada jít trénovat mírně upadla, ale když už jsme to měla zaplacené tak jsem šla. Ráno se pro mě stavila Iva za což jsme jí moc vděčná, protože ta hromada věcí, kterou jsem si sbalila neměla jinak než autem šanci. Celý víkend se táhl v duchu rovinek což mně i psovi totálně lezlo krkem! No sobotní dopoledne jsem se sice snažila vyhrát nad myslí, ale nešlo to a sekvence jsem totálně srala. Kazila jsme to na plné čáře. Iva se dala do úklidu klubovny, což jsme se plně ,,přidávala“.  Odpoledne se neslo už v příjemnějším duchu neboli ,,nadýchala jsme se zplodin z úklidu“ a rozesmáli jsme celý cvičák do také míry, že kategorie LA měla smůlu a nebyla schopná běhat, protože smát se a utíkat nejde do hromady :D I já se konečně normálně rozběhla bez šílených errorů. No nebylo by to super kdyby se to nějak nedosralo a tenhle moment to byla bitka Nese a Jimmiho a Nesův error: bojím se běhat do cíle :D Nějak jsme se s tým poprali a hned to bylo lepší. Večer jsem měla spát v klubovně s Ivou i Elis (,ale ta to vzdala, že má moc učení :D já si ho vzala sebou a bylo po tom hovno :D) No takže já a Iva noc vcelku v pohodě jen nám 2x zdechli kamna :D a nechtěli znovu chytit. V neděli dopoledne se běhali zase rovinky a na Nesovi šla vidět nechuť k nim a na mě taktéž :D. Chyběla nám jedna osoba a to Kačka Suchovská a šílené ujíždění na savu :D. Odpoledne to nebavilo ani mě ani psa a vypadalo to fakt brutálně už nikdy nebudu tak moc psa ničit na rovinkách prostě ne! Nese jsem nechala na pokoji a dostala jsme na půjčení v LA Cecilka úžasný to pes jen by potřeboval lepší paničku k dokonalosti J No večer jsem byla zase odvezena domů a rovnou mířila na kutě super víkend!!!!!