Intenzivní trénink s Luckou Dostálovou a Martinou Konečnou 9.-10.10.2010

12.10.2010 08:11

Luxusní víkend. Moje 2 nejlepší trenérky a v jednom víkendu můj splněný sen.

V sobotu ráno jsme si odběhala dumping s MK pěkné slalomové parkury. Slalom vládl každé sekvenci a nebyla by to Marťa kdyby tam nebyl šílený náběh nebo pastička v podobě skočky hned u náběhu. Nes běhal velice pěkně některé sekvence dal dokonce na poprvé což mě hodně potěšilo sice jsme si tolik nezaběhali, ale aspoň šetřil síly na odpoledne. Nejvíc mě v hlavě zůstala myšlenka na naše zlepšení a to v podobě skákání u bočnic a né na středu skočky. Hlavně když se má točit tak šetřit kroky a nám tak drahé sekundy. Prostě Nes není šeltie a potřebuje čas nabrat někde jinde, což je možnost na bližším skákáním, zmenšení ještě víc oblouky. Odpoledne jsme se dostali k LD na agility, kde jsme měli ještě lepší sekvence než u MK dominancí zde nebyl slalom, ale 3 díry do tunelu pod lávkou. Neskyček byl plný energie a běhal náramně sice mě srala zóna na lávce, ale co nadělám. Můj největší experiment, který vymysleli LA co běželi předními. Vysílání ob lávku na 2 skočky a do dvou tunelů co byli pod lávkou, byli tak 3 díry vedle sebe což bylo velice zajímavé a dělalomi potíže si stoupnou na to pravé místo za tunelama. První pokus se moc nezdařil 2 skokovky sice dal, ale ustřelil mi do špatného tunelu, díky mé něvědomosti stání. Druhý pokus i po Lucčiném navádění kam si stoupnout stejně nevyšel. Tak mě navigovala znovu a ouha její rady fungují s Nesem jsme to náramně doběhli v super rychlosti fakt se zadařilo. Hrozně se mi to líbilo tak jsme si to dala ještě jednou. Večer za tmy jsme sbalili své saky paky a jelo se spinkat domů.

Ráno s mírným zpožděním dorazila Iva s Elis a mohlo se zase vyjet směr Hodonín. Kde mě pro dopoledne čekala MK na agility kde mě jak jinak trápila lávka. V jedné sekvenci jsme dělala machrovinky a vysílala psa ob áčko do tunelu povedlo se tak jsem byla pochválena s otázkou jestli jsme trénovali :D No jo co jiného dělat než trénovat hovadiny. Odpoledne jsme se dostali na jumping k LD se šílenýma rovinkami. No pes už byl utahaný tak to bylo jen na mích hlasivkách. No snažil se, ale měl moment kdy se začuchával což mě vytáčelo, ale já zašla pro vyšší kalibr motivace alá vysočina a běhalo se dál :D No super víkend taký by mohl být každý rok. Díky Kači, že jsi to zorganizovala a hlavně díky LD a MK za super rady.