Mikulovský dvojhrb 29.1.2011

11.02.2011 20:28

 

Ne vždy máme svůj den a ne vždy musíme stát na bedně :D. Sice to druhé se k nám zrovna nehodí, ale v Mikulově platilo obojí. Na tyhle závody jsme jeli v silném složení. Čtyři osoby, psi, židličky, batohy a dvě boudy v jednom malém autíčku :D, ale Žofinky je šikovná holka a zvládla to! V sobotu ráno přijela Žofije už s polovičním osazením k nám před barák já přihodila bágl a židlu na hromadu a jelo se do Veselá pro posledního člena smečky a mohlo se vyjet směr Mikulov. Na místě jsme byli neobvykle mezi prvníma. S If jsme udělaly dobrý skutek pro znojmačky a sjeli jsme pro ně na nádraží. Když jsme se vrátili tak parkoviště už se pomalu zaplňovalo a kolem nás se shromažďovalo čím dál víc známých lidí J. Zanedlouho se M&E&I chystaly na prohlídku vcelku ,,slušného“ parkuru A1 od Vakoniča. Já při prohlídce nechyběla mezi ni mi a vnímala ten pocit, že A1 zkoušku s Nesem už v životě nepoběžím. Přišla druhá zkouška A1 a já zase na parkuru jako rádce. Děvčata měli pěkné errory gratuluji!

Přišla osudová chvíle první start v A2 Nes po vylezení z klece byl natěšený poskakoval kolem mě šlo vidět, že se už nemůže dočkat až poběží a já taky. Sice dny před závodama jsem proležela a měla jsem strach z nedostatku kyslíku v plicích, ale jeho výraz mě podporoval, že to nějak dopadne. A taky, že dopadlo!!!!!!!!!! Při příchodu na rozeskakující skočku můj pes padl do jakési depku a byl totálně v transu. No nějak jsme se dobelhali na start já poodešla a volala nasadil nebezpečné tempo všechny svojí rychlostí ohromil no nějak jsme ho dostala přes 4 skočky a šup do tunelu ááááááá Nes vylezl a kouká na mě stojí a čumí. Volám a jů zase utíká hop tunel kruh jé tam někdo vchází do dveří tak proč ho nejít pozdravit ( šup jedna odmítačka ) běžíme hop áčko hop tunel hop a oběhl celou skočku (další odmítačka) pokračujeme slalom Nes vběhne vypadne jemu se rožne a zjistí kde je a co dělá a jupí my běžíme normálně tak uděláme pěkně rychle slalom hop hop lávka zóna byla taková nějaká, ale už jsme tam nechtěla byt ani chvilku tak šup do cíle hop tunel hop. Časově šílené už si raději nepomatuji ani kolik jsme bodíků nasbírali. No hráli jsme na body asi tak jak já ve škole. No přišla druhá zkouška a nějak jsem si přála, abych k jednomu BO nepřidala ještě druhé :D. Na start jsme šlo v pohodičce natěšení a začínáme hop hop hop slalom s menším výletem pozdě jsem volala a tunel lávka šíleně škaredá zóna hop panička se ztratila než si vzpomněla Nes už měl svoji cestu a šup udělala jsme si znovu sestupku na lávce s pěknou zónečkou hop hop a mělo následovat další hop, ale Nes zvolil tunel :) a navazujeme dál kruh áčko tunel hop dálka houpačka hop zapomněla jsem svoje naplánované křížení a hop hop dom. No z tohohle druhého běhu jsem byla potěšena utíkal :D sice byl DISK, ale ten furt vypadá líp než BO. Ještě jsme koukli na pár běhů z A3 a jelo se domů tvořit video, aby všichni viděli jakou děláme KK Veselí nad Moravou ostudu :D Snad se příště polepšíme!!!!!!!!!!!

video