Nedělní trénink, Procházka v Louce

21.03.2010 17:52

 

Ráno sice padlo nikam nejdu ty včerejší prokleté náběhy napilujeme na domácím slalůmku, ale pak že mě tam mamka zaveze a rozhodnutí se změnilo. náměhy ze skočky i lávky na slalom šli tak jsme toto po chvilce nechali skusili párkrát houpačku :D a už se jen kecalo s ostatními. Dom jsem se sice nečekaně dostala hodně pozdě až těsně před obědem.

A odpoledne se jelo na výlet do Louky já jak jinak jsem se dala na výšlap do lesa a vyšla jsem si ten nejvyší a nejprudčí kopec to bych přece nebyla já tam nelést Nes se tam čuprově proběhal. Nes se mi párkrát vykoupal ve Veličce co udělal radost mamce v autě :D Cestu zpátky jsem si ctěla skrátit přes droubnou lávku ať smr´ták kopec nemusím jít i dolů, ale oha lávka před velkou vodou je sundaná tak jsem se musela vrátit a sejít si kopeček jj dalo mi to zabrat, abych se nevymlela stálo to za to :D

Chu vechny pozvat na Velikonoční procházku lesem v Louce já tam tu cestu budu podnikat tak na 3 hodinky by to mohlo stačit se vydat lesem nahoru a louky. tak doufám že se přidátě :)

Fotky Tu