Neoficiální závody Brno ,,ostrov" 28.10.2010

05.11.2010 20:30

 

Brno no a jako vždy error! Pro tentokrát se zmírnil díky cestě autem. Na místo jsme dojeli jak jinak než jako poslední a šup rovnou na prohlídku hry. Taková mírně zatočená, ale pohoda. Nes běžel čistě a snažil se, být v tempu, rosa pod nožičkama ho hodně znejišťovala a nebylo to stoprocentní. Ale i tak to patřilo do lepší poloviny a to  10.místo z 23 týmů. Během závodů se objevila super technická vymoženost, přímý přenos výsledků na velkou obrazovku a pokaždé doběhnutí týmu se vepsal čas a seřadilo se pořadí. No prostě jsme se od toho hnuli akorát, když se šlo na parkur a na záchod.

Jumping mě mírně zklamal a to ne díky odmítačce do slalomu co byla moje chyby. Nes vypadal, že slalom mine úplně a tak jsme si přibrzdila on sice nabral první mezeru, ale mé zpomalení na jeho přivolání k sobě ho rozhodilo a vypadl. Ale měl přes 5 trestných bodů za čas. No jak jinak než 10.místo z 12 týmů (to 10.místo se nás jaksi drží)

 

Pro další běh jsme si trestné za čas museli odpustit. Tak jsem Nese namotivovala brutálním způsobem. Běžel co mu nožičky stačili. Díky super obrazovce jsme se vyhoupla na první příčku. Děvčata ( Cassydiová a Gasová ) už dávno obsadili 3 příčky a přáli mi ji taky. Samozřejmě se mi to moc nezamlouvala, že na to nemám, že to neuběhneme a bla bla bal…… No první příčka byla super, ale teprve se dostávalo do konce ne běžel poslední a já s Nesem už dávno 2.místě, ale byla jasný bedna, teď už jen čekání 2 nebo 3.místo šelmička byla velice šikovná a dostala se před nás a pro nás to znamenalo 3.místo a přidání se do party k děvčatům a jejich přání bylo vyslyšeno vůbec se mi o nelíbilo, ale jsem spokojená.

 

Celý den na ,,Ostrově“ nám dělali společnost suproví lidičky z Kroměříže. Po závodech jsme si to vystřelili směr Ikea a plno nových pošmelů :D na závěr dne a cesta v přeplněném autě domů.