Slalom na sídlišti

11.10.2009 08:27

Tyhle tréninky nemají chybu :D Když kolemjdoucí jdou a hledí na vás jak na blba nikdo se ale ještě neodvážil jít blíž výkon byl že se zastavili a sledovali a nebo když do něčeho narazili jak šli a hleděli na nás:D

Už den před tím když jsem se s Luckou a Ančou domluvila na to že společně potrénujeme sídlištní slalom jsem se těšila. takže páteční dopoledne jsem nemohla vydržet ještě že jsme měli jen pět hodin Jinak bych tam zdachla.

Po rychlém přesunu s nádraží dom jsem se nudila a šla jsem za Luckou a Ančou zeptat kdy se bude trénovat , samozřejmě jsem veděla že dřív než ve tři to nebude a to kvůli Lucce, která má Mišáka u babičky v nedaleké vesnici a na výkendy si ho vozí dom Tak bylo dořešeno co doma dělat ještě dvě hodiny tak jsem jela s nimi. cesta Autobusem neměla chybu jako každé jiné cesty!

Po příjezdu jsme se všechny roprchli a šli se nachystat ať to můžeme tořádně rozběhnou. Já jsem nabarala slalom, foták, anglickou pro psa ať se má na co běhat a nejdůležitější věci kladívko a pes :) Když jsem se vybatolila obskládaná věcmi před barák holky se psama už se blížili. Postavili jsme to a pořádně roběhali Nesquik a Denny běhají jakprofíci ale vždy je co zlepšovat. Mišák běhá taky užasně ale Lucka nemá ten drajv tak jsem ji trochu pokopla a hned jim to šlo líp škoda že to už jsem nenatočila ted mě to mrzí. :( Ale co nadělám čas vracet neumím. Jeden záitek poprvé za námi někdo přišel asi jsme upoutali jeho pozornost békáním které s nás vycházelo spíše ze mě:D:D:D:D:D týpek se psem kříženec se došel optat co to je a chtěl to předvéct ale jedna maličkost jeho pes byla pes a my jsme tam měli taky samé psy tak jaksi jsme je nemohli uklidnit jak vyváděli tak nic asi to pár minutách se nes sklidnil a byl schopný se ukázat jak to umí :D týpek jen čuměl a začal ukazovat jak ten pes umí vyt na povel trapák. Podařilo se nám ho vystranadit a odešel. jóóóóóóó výkon:) a celíden byl v řiti uteklo to hrozně rychle večer mi to přišlo jakoby byla sobota měla jsem jaksi moc času a taky kolik jsme toho stihly. Mazaný trénink.

Fotek jejen pár tak je nahraji s dalšímy fotkami co ještě nafocené nejsou:D

A video to jsem nějaké stvořila tak Ať se vám lůbí.