Vánoční trénink s Karčou 23.12.2009, Narozeninový trénink 22.12.2009

27.12.2009 21:35

22.12. Narozeninové hopsání šíleně jsem s e těšila už jsem mělě pár dní prázdniny které jsem si užívala po svém ve sněhu pes byl celí happy a já že se potrénuje na sněhu s nadšením jsem se po dobrém obědě napakova věci ( až moc protože po dlouhé netréninkové pauze jsem nevěděla co nabrat :D ) a šlo se směr cvičák s malou zacházkou pro Baruš s kavalírem Arturem dvá mlaďoši, které plně pohltilo agility , ikdyž to de s nima hodně tvrdě, ale myslím že časem budou fakt dobří :) Držím palečky Baru

Postavila jsem si lehkou sekvenzi tak aby se to dobře běhalo arturovi ,a aby Nes po dlouhé pauze potrénoval to nejlehčí v rovinkách a fakt prymitivních věcích. Nevým čím to bylo ale moc nám to nešlo, když jsme došli bylo dobrých 5cm sněhu, ale tři běhní se to zdupalo a bylo velké H.

Hodně nám to jezdilo tak jsme běhali pomalu aby se nám nic nestalo a nebyla v tom ta pravá šťáva, ale neva potrénovali jsme poveli cik a kolem a byla jsem spokojená.

Než jsme začali pakovat překážky došla Elí se psama a já s nadšením, že si s někým skecnu vrátila Báru s Arturem dom a šlo se do pola s kama jsem šla dom. 

Pro mě dobré zahájení trénovacího období!!!!

 

23.12. Vánoční trénink s karčou

s Elis jsme se domluvily, že jako každý rok se sejdeme a dáme si nějakej ten dáreček k vánocům s nadšením jsme pár dní do předu sledovali počasí, že po dlouhé době se bude trénovat společně na sněhu.

Postupem času když se sledovalo počasí tak nám oznamovalo teploty v plusu a po narozeninovém tréninku už nám bylo 100% jasné, že se na sněhu trénovat nebude :( Boužel

Jediné plus, že k našemu tréninku se přiklonila Karča s Hafanama a slíbyla, že přijede.

Ráno s budíčkem sms od Elis, že prší a co budeme dělat jsem si sedla v posteli a odpovídala j na všechny dotazi Nes si ještě líbezně podřimoval v rožku postele a nemínil vztávat.

S konečným rozhodnutím, že deme k Elis do garáže a tam se rozhodne jsem zbudila psa a začala se chystat. Na nádraží, kde jsme měla vyzvednout Karču, aby se nám někde nestratila jsem došla brzo a v nedočkavém čekání kdy ten zatracený vlak dojede jsem poslouchala psa jak naříká, že chce jet na výlet někam vlakem. Měl smůlu pro dnešní den to znamenalo při příjezdu očekávaného vlaku vytáhnout transparent s jmény Karča, Frodo a Arčí. když se Karča dosmála a všichni jsme se přivýtali jsme se dostali z nádraží. V půl hodině cesty do Garáže jsme probrali spoustu věcí a s nedočkavostí jsme se blížili k Elis co se tedy za tak hnusného počasí tedy bude dít.

 

rozhodnutí padlo na naplánovaný cvičák a vůbec nám nevadilo, že prší :D postavili jsme si sekvenci pro všechny štěňátka, závodníky i veteránku Molly, když řeknu že to sedlo všem tak asi to bude pravda ( kdyžtak se děvčata vyjádřete jesli to nesedělo)

a po užasně strávených několika hodinách nás zase čekala cesta dom já jsem si zanesla věci jak elis dom a šlo se jen se třema psama a čokoládou na nádraží kde jsme s Karčou vyčkávali spožděný vlak který jí nakonec málem ujel , ale stihla :D cesta dom pro mě znamenala stavit se pro granule a rozloučit se i s Elis a dom se po celém dnu venku sehřát kde na mě čekal vykoupaný pesan :D

Určitě si to zapakujeme a kdo chce ať se přidá :D

fotky