Vysočina 28.8.-3.9.2010

17.09.2010 20:40

Rodiná dovolená na tuhle jsme přistoupila jen, že můži vzít psa a nepujdu 3x do školy :D

Jinak jsem okusila super krajinu plnou lesů a a kopců byla to velká změna od nás s jižní moravy. S Nesem jsme se zaměři na tréninky ZZO. Měla jsme v plánu i stopu, ale na tu se za celých 7 dní nedostalo. Vystačili jsme si z poslušností kde jsem se hlavně naučili odložení za pochodu na 100%. Což mi udělalo radost protože s toho jsem měla nejvěčí strach :D Celou dovolenou jsem si užila po svém jedno odpoledne jsme se spakovala, že se du projít vlezla jsme  do lesa a vylezla kdesi v prdeli vedle v dědině :D no dali jsme si dobře do nohou stane se, ale vůbec nevadí. Jedno odpoledne jsme sedli do auta mamka řídila já, brácha 2x sestřenka a 2x pes a šli se oběvovat krásy Mitrova mělo se jít na procházku zámeckým parkem a pak kukání na zříceninu za dědinou. Tak z parku sešlo zámek byl domov důchodců a park patřil jim :D Tak se jlo na zříceninu tak už to bylo přístupné naštěstí :D Další důchodce bych nesnesla :D No cesty pes náramně prospal. A cesta dom jelo se pro kopačky a mám nový :D